Dienstag, 13. Mai 2008

Aegerten-Biel weiterhin in der NLA vertreten

Der SHC Aegerten-Biel darf in der nächsten Saison weiterhin ein NLA Team ins Rennen schicken. Der 5:8 Sieg im dritten Spiel gegen Worblaufen sorgt bei einem grossen Teil der Streethockeyzene für grosses durchatmen. Aegerten konnte sich nach seiner Schlappe am Samstag relativ gut erholen und vermochte im dritten Spiel wieder einigermassen an die Leistungen vom ersten Spiel an zu knüpfen. Am besten gelang dies jedoch erst im 2. und 3. Drittel.
Coach Stjepanovic/Frei probierten vorallem das zweite Spiel aus den Köpfen der Spieler zu verbannen. Schlechte Leistungen vom letzten Spiel nagten doch arg an der Teammoral. Bei manchen konnte man sogar von Totalausfall reden. Nun man wollte alles besser machen.

Zu Beginn wieder viel Druck aufs gegnerische Tor ausüben und so möglichst früh in Führung gehen.Dies gelang eigentlich nicht schlecht. Leo Ehrismann brachte uns mit einem herrlichen Slapshot in Führung und die Welt schien noch in Ordnung. Worblaufen hatte bis an hin keine Torchancen und Aegerten schien die Sache relativ klar im Griff zu haben. Relativ? Ja ein völliges Glücksgoal, bei welchem der Ball zuerst übers Goal kullerte und danach über Löffels Rücken den weg über die Linie fand, sollte die Agloberner ins Spiel bringen.
Kurz um, Nach einigen dummen Strafen und defensiven Fehlern stand es plötzlich 3:1 für den Gastgeber aus Worblaufen.
Ja die Anspannung stand Boris Stjepanovic und mir sichtlich ins Gesicht geschrieben. Unsere Jungs holten Strafe um Strafe und dies völlig zu recht.
Nach einigen gut gespielten Boxplays und einem Nick Löffel welcher uns sprichwörtlich oft den Arsch gerettet hat, konnten wir noch kurz vor der Pause den Anschlusstreffer zum 3:2 feiern.
Nun wusste jeder hier geht noch was.
Ich glaube Boris und ich fanden in der Kabine die richtigen Worte um zumindest bei einigen Spielern wieder Feuer in den Augen zu entfachen.
Jeder einzelne Akteur wusste nun endgültig um was es geht und so legte jeder Akteur nochmals an Tempo und Kampf zu und so sollte es nicht lange dauern, ehe wir den Ausgleichstreffer und den, schönsten aller Treffer dieser Saison, schossen und wieder in Führung gingen.
Marc Aegerter, Woody, Nick Eggen und Sommer Daniel lösten durch ihre Treffer wieder Euphorie in den Reihen Aegertens aus und so konnte trotz noch einigen heissen Szenen der Ligaerhalt gesichert werden.

So, Aegerten-Biel bleibt in der NLA und meine Mission als Ass.Coach geht zu Ende. Dieses Team trieb mich oft fast in den Wahnsinn und mein Nervenkostüm hat auch viel gelitten. Trotzdem war es für mich erneut eine super Erfahrung und würde es jederzeit wieder tun.
Nun, auch deshalb ist dies mein letzter Blogeintrag, da ich als Spieler nie einen Blog geführt habe und dies auch nie tun werde. Zudem ist meine Zukunft als Spieler, aus gesundheitlichen Gründen, sehr ungewiss und auch meine Zukunft in Aegerten ist noch nicht klar. Ich werde jedenfalls kein Angebot aus anderen Vereinen annehmen, eher werde ich meine Karriere im Streethockey beenden und die Turnschuhe an den Nagel hängen. Ob ich im Hintergrund agieren möchte steht auch noch nicht fest.

Als letztes, Jungs es war trotz vielen Niederlagen und harten Wochen und Monaten erneut eine geile Saison. "Ha immer freud mit euch chli z Hockeyle, ou wens die Sasion die meischti Zyt vo userhalb gsi isch"

Gruess Frei

9 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Es wär schad we di blog nüm würsch witerführe, het doch immer wieder interessanti biträg gha, u het dem verein ou publicity bracht.....

Anonym hat gesagt…

merci frei für dis engagement!!

äs isch nid immer eifach gsi, ganz u gar nid sogar.. immerhin hei mr diä vrkorksti saison no grettet. d'erliächterig isch sicher bi aune gross u spürbar gsi.. diä serie auso doch no gwunne, aber meh isch es sicher nid gsi.. gloube isch aune klar, dass es so nid cha witergo.. aber über das zürbräche mir üs de erst spöter dr chopf....

dir uf jede fau gueti besserig mit dine chnöi u witerhin viu erfoug u spass bi dine nöchste ufgabe (wo u weli das ou wärde si; ägerte würd sech sicher freue di i sine reihe chöne z'bhaute...!).

greetz ägi

Frei hat gesagt…

Merci fürs Feedback

Anonym hat gesagt…

Hei Frei, dä Blog isch ds geil wär würklech mega schad wenns dä nümme git! Ich würklech trotz auem e geili Saison gsi! D Ägerter si haut aues geili Sieche "lölölölölö"Het mi gfröit di Saison mit öich gigle ds beände;-) ¨Dir Frei wünschi i dire Zuekunft viu Erfoug u das de wider ohni schmärze chasch Streethockey playä!
Merci für di geili Zit

Gruss Kevä 18

Anonym hat gesagt…

Ici c'est Bienne! Zgeil hei mir dr ligaerhaut trotzt schwierigkeitä gschafft. Aber i muess am ägi rächt gäh, meh ou nit.... We mes nüchtern (das wort kenne die meistä ägerter nit) betracht isch die letschti saison entüschend gsi, mitem nä versöhnliche abschluss... nichtdestotrotz müesse mir itz füre luege, u aues dra setzä dasses ir zuekunf besser wird... ds ziu muess u cha nume dplayoffs si für die nächsti Saison.....

Wi ig scho mit mim erschte kommentar erwähnt ha, wär würklech schad we dr blog nüm witerfürsch, dä ghört mitlerwile zum inventar vom SHCAB....

Gruess
#21 Jay-Jay

Frei hat gesagt…

nüechtern isch in Aegerte es Fremdwort Jay Jay

Anonym hat gesagt…

nüechtern: gange scho mou go dr duden fürehole...

Anonym hat gesagt…

Hey Migu!;)

Thx for all!

Hoffe würklech, ou wi di Angerä, dasme di nöchscht Saison wieder a üserä Site gset! Öp jez aus Spieler, was natürlech super wär, oder aber haut aus (Assi-)Coach ar Bande! Wüu das wo du bis jez am Schluss no gleischtet hesch, söu zerscht mou einä noche mache! Chapeau! U drum: Junge, bleib uns erhalten, egal in welcher Position!!!

Gueti witeri Besserig für dini Gsundheit und dämfau bis i di nöii Saison!

mfg

mischu #99


PS: ..natürlech ono äs "merci" a Bobele!=)

Anonym hat gesagt…

merci für dis geile engagement coachi!!!! wär schad we me di nüm hät nöchscht saison! i zeue uf di!! :-) lg wudloose